efteraars-yin-yoga.jpg

Efterårs Yin Yoga / København / 18. oktober 2017

På denne aften tænder jeg stearinlysene og byder indenfor til en omgang blødgørende, nærende yin yoga, som forbereder kroppen på efteråret og tiden til at vende blikket indad. Der vil være grundig instruktion til stillingerne, men minimum af snak, mens vi holder stillingerne i 3-5 minutter – kun tilsat blid, beroligende musik, så du får mulighed for at synke ind i din egen stilhed og lade din krop give efter i de lange yin stræk. Onsdag d. 18. oktober kl. 19-20.30 hos Be Moved, Suomisvej 2, Frederiksberg (få min. fra Forum metro)


sanseligt-naervaer-yoga.jpg

Sanseligt nærvær yoga forløb / København / start 1. nov. 2017

På dette forløb træner vi nærvær med blide, bløde yogabevægelser, der guider dig fra hovedet og ned i kroppen, vækker din krops- og følesans. Vi skal lave rolige mindful flow yoga øvelser med åndedrættet som link mellem bevægelserne, mindfulness meditation og yoga nidra, dyb guidet afspænding. 5 onsdage fra kl. 19-20.30.


yoga-stress-workshop.jpg

Yoga mod stress workshop / Køge / 4. nov. 2017

Yoga er en anerkendt og dokumenteret metode til at afhjælpe stress. På denne workshop får du mulighed for at give slip på stress og spændinger og lære nogle 'anti-stress' redskaber, du kan bruge i hverdagen. Når vi giver os selv ro og stilhed og lærer at lytte til vores krop, kan vi forebygge meget stress. 

 


sanseligt-naervaer-yoga.jpg

UDSOLGT: Sanseligt nærvær workshop / Randers / 19. nov. 2017

Nærvær, nydelse og sansning er temaerne for denne worskhop. Gennem din krop og dine sanser kan du åbne for nærværet og åbne døren til nuet. Det er i nuet at livet sker. Forvent at gå fra workshoppen med mere nærvær, dyb indre ro i krop og sjæl, og nærværsøvelser, du kan bruge i din hverdag.


Yin Yoga Nidra forløb / København / 3. jan. 2018

Vi arbejder med at åbne kroppen med blide yin stræk, så livsenergien chi kan flyde frit, kan du opleve følelsen af lethed og healing både fysisk og mentalt, og afslutter hver gang med yoga nidra, som er en guidet, dyb afspænding, også kaldet 'yogiens søvn', og består bl.a. af kropsscanning, fokus på åndedrættet og visualiseringer. Udover ro og afspænding og mere energi kan du også få adgang til dybere lag af din underbevidsthed, og du vil opleve både mental ro og større klarhed.